Kenya 2017 - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van manuela Velde - WaarBenJij.nu Kenya 2017 - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van manuela Velde - WaarBenJij.nu

Kenya 2017

Door: Manuela van der Velde

Blijf op de hoogte en volg manuela

24 Maart 2017 | Kenia, Kisumu

De eerste dag zit er alweer op. Wat was het een lange vlucht en wat duurde het lang. Eerst vanaf Schiphol naar Nairobi waar Sarah (onze coach) op ons stond te wachten. om mee te vliegen naar Kisumu, toen we aankwamen in Kisumu wachten ook onze Keniaanse coach Millecent op ons te wachten. Vervolgens gingen we met een soort van busje/ jeep mee naar ons verblijf; Pabari's Paradise wat ook echt wel een paradijsje is. Met mooie palmbomen en een zwembad in de tuin! Wat was het gaaf. Toen we onze spullen uitgepakt hadden gingen we gelijk naar de gsm winkel waar je een bundel voor je telefoon kon kopen zodat je lekker kon appe met je lieve familie en vriendinnen. Na dat we ei-ndelijk alle kaarten en bundels geregeld hadden gingen we maar gelijk boodschappen doen. Wat hadden we het zwaar want we waren allemaal zooooo moe. Ook zijn we bij Java wisten lunchen, een lekkere sandwich. Toen konden we weer naar ons paradijsje, waar we heerlijk genoten van ons zwembad en het heerlijke zonnetje want het was hier 28 graden!!

Maar nu gaan we gauw naar bed, want wat zijn we kapot!

  • 25 Maart 2017 - 15:23

    Papa:

    Geniet er van het is zo weer voorbij x papaan en mama

  • 27 Maart 2017 - 21:00

    Jack Raats:

    Hoi Manuela,

    Het avontuur begint nu. Geniet. Wanneer is je eerste stage dag?
    Doe de groeten aan Millicient en Consalata! AL in de tuktuk gezeten van Sammy? (The flying Dutchmen)

    Groetjes
    Jack

  • 27 Maart 2017 - 21:07

    Monique:

    Hoi Manuela,

    De reis zit er op. Nu even bijkomen en acclimatiseren en dan aan het werk?.
    Maak er een mooie tijd van.

    Groetjes Monique

  • 27 Maart 2017 - 21:19

    Corien:

    He Manuela,
    Leuk om je verhaal zo te lezen. Ik blijf je volgen.
    Geniet van alle indrukken en de prachtige mensen.
    Groeten Corien

  • 27 Maart 2017 - 21:54

    Joke:

    Hoi Manuela,
    Erg leuk om je eerste bericht te mogen lezen. Geniet ervan en heel veel plezier in Kenia.
    Gr. Joke

  • 30 Maart 2017 - 10:35

    Etienne:

    Pittige reis dus. Maar verder klinkt het leuk. Veel plezier daar verder Manuela. Groetjes, Etienne

  • 13 April 2017 - 17:02

    Gerda Vd Meer:

    Hoi!

    Ondertussen ben je al weer ruim 2 weken in Kisumu, een totaal andere wereld. Geniet van alles, succes op je stage en veel groetjes aan iedereen daar!

  • 30 April 2017 - 15:24

    Nina Langenberg:

    Zie dat er geen nieuwe verhalen op je blog staan.
    Ik volg jullie wel hoor, via de apps van Sarah en de blogs van de andere studenten.
    geniet ervan en hopelijk lees ik volgende week een nieuwe verslag.
    Nina

  • 23 Mei 2017 - 12:44

    Jack Raats:

    Hoi Manuela,

    Ik mis net als andere docenten je verhalen hier. Ik hoorde via de klas iets over malaria.
    Kortom schrijf ons eens bij...

    Jack

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

manuela

Hoi, Ik ben Manuela van der Velde. Ik volg de opleiding doktersassistente niveau 4 op het Kellebeek in Roosendaal, en zit momenteel in het 2e leerjaar. Voor mij stage, ga ik naar Kenia voor 3 maanden. ik verblijf de eerste weken in Kisumu en tegen de helft verhuizen we naar Rangala het platteland! Ik hoop dat jullie mee kunnen genieten door middel van mijn reisverslagen en twijfel niet, laat gewoon een reactie achter! :) Heel veel liefs, Manuela van der Velde

Actief sinds 23 Jan. 2017
Verslag gelezen: 580
Totaal aantal bezoekers 92645

Voorgaande reizen:

23 Maart 2017 - 18 Juni 2017

Mijn eerste reis

24 Maart 2017 - 20 Juni 1998

Kenya 2017

Landen bezocht: